מתוך אגרון מושגי תקשורת | הלכה למעשה
האופן שבו אמצעי תקשורת מציגים אירועים, אנשים, מקומות וסוגיות חברתיות ציבוריות בעבור הקהל, ובכך משפיעים על איך הוא מבין, מפרש ומעריך אותם.
השורה התחתונה: המידע המועבר לציבור אף פעם לא אובייקטיבי.
לפניכם שלושה דיווחים שונים על אותו אירוע בדיוק (אישור ועדה). נתחו אותם לפי מרכיבי המסגור שלמדנו:
המסגור הוא כלי עבודה שעוזר לאנשי התקשורת להתמודד עם כמויות מידע, אך הוא גם מעצב את עמדותינו. נסו לחשוב:
לסיכום: המסגור מבהיר לנו את הנושא, אך גם "מנחה" אותנו איך להגיב אליו רגשית. כצרכני תקשורת ביקורתיים, עלינו תמיד לשאול: "מה נמצא מחוץ למסגרת?" ו-"למה נבחרו דווקא המילים והצבעים האלו?".